pátek 6. dubna 2012

Dnešní návštěva Rossmanna

Ahoj ahoj, tady zase Terka :)
Po pár dnech kdy jsem ležela marodná doma, opět vylézám na světlo denní :D Dneska jsem si udělala výlet speciálně do drogerky a hned vám ukážu, co mám nového:


Začneme zleva: Ryor matující krém - jak jsem už možná říkala, trpím mastící se pletí, takže jsem sháněla nějaký matující krém. Dochází mi totiž doma ten, který jsem kdysi v drogerii vyštrachala opět ve spodním regálu :D na to jak byl levný, byl naprosto úžasný, a hlavně splňoval matující účinek. Jaký bude tenhle od Ryoru, to se nechám překvapit :)

Miss sporty So clear pudr - byl jedným z mých prvních líčidel :D a mám ho ráda dodnes. Sedí mi jak barevně (má jen 1 odstín, a to transparentní), tak i velikostí - jako pudr do kabelky naprosto vyhovuje  (většinou se mi s sebou nechce tahat sypký). Ovšem s čím mám trochu problém je ,,labutěnka" uvnitř. Není to totiž žádná labutěnka, ale kulatej kousek molitanu :D ale já na pudr používám stejně kabuki štětec, který je naštěstí celkem skladný :)

Essence studio nails rosewood sticks - znáte to, když v drogerii objevíte něco, co jste nikdy nepoužívali a najednou to strašně potřebujete? :D Tak přesně z tohoto důvodu jsem si dneska koupila gel na odstranění nehtové kůžičky a k němu tyhle zatlačovací tyčinky. Svou funkci snad splní :)

Neutrogena fast absorbing hand cream - v celým baráku zmizely veškeré krémy na ruce, a proto jsem si dneska chtěla v drogerii nějaký koupit. Na krémy na ruce nejsem vůbec nijak náročná, jediné co od nich požaduju je rychlé vstřebávání se, nesnášim upatlaný ruce. Se značkou Neutrogena jsem moc spokojená, takže podle názvu by mi snad mohl vyhovovat:))

Essesce gel look topcoat - není co dodat, zatím jsem ještě neměla možnost ho vyzkoušet, ale věřím že bude dobrý.

Essence Fruity nail polish - v odstínu 02 peach beauty. Líbila se mi krásná meruňková barva :)) Jinak tenhle lak byl to jediné, co mě zaujalo v limitované edici Fruity od Essence. Možná ještě balzám, ale od něj už byly v drogerce pouze testery;)

a nakonec: Essence studio nails fast cuticle remover - aneb již výše zmiňovaný gel na odstranění nehtové kůžičky. Nemám s tímto typem produktu žádné zkušenosti, tak snad mi neslezou i nehty :D Zezadu na obalu se píše, že výrobek obsahuje alkálie a tedy v případě vniknutí do očí může způsobit oslepnutí, což u mě vzbouzí velký respekt, páč já mám ruce gramlavé :D no, snad aplikaci tohoto gelu přežiji ve zdraví :D Co ale musím pochválit je jeho praktický aplikátor, takže by žádný takový problém vzniknout neměl :)

No, to by bylo všechno, říkala jsem si že sem dnes hodím něco kratšího :)) Kdybyste měli nějaký tip na nějakou vychytávku z drogerie tak neváhejte a pište :)) Budu se těšit. Zatím se mějte krásně a skládejte básně! 

S láskou, 
Terezka<3

2 komentáře:

  1. Skvělej článek..:) sem zvědavá na ten krém od Ryoru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jinak ten krém od Ryoru je báječnej, ještě o něm napíšu :)))

      Vymazat