pátek 27. dubna 2012

Essence 86 A lovely secret

Ahoj slečny:)))
Opět přicházím s nehtíkovým postem. Dnes se jedná o lak od Essence z řady Colour & go, kterou jistě všichni dobře znáte. Je to jeden z nových odstínů a to s roztomilým názvem A lovely secret. Spatřila jsem ho nedávno u Péti a věděla jsem, že ho hned musím mít:))


Odstín se těžko popisuje, je to taková zvláštní šeříková (modrofialová). Na světle se krásně jemňounce leskne a třpytí a při pohledu zblízka vidím takové drobné ,,tečky" - jakési drobné pigmenty?  Každopádně barva je to prostě nádherná, a i když to tak na fotce možná nevypadá, je na nehtech krásně výrazná.


Lak dostatečně kryje ve dvou vrstvách, výdrž je tak akorát, na lak za 30 korun si myslím že jsou ty 3-4 dny slušný výkon :D Bohužel nemám zkušenost s laky od OPI, nebo China glaze, ačkoliv je v brzké době plánuju, ty by na tom s výdrží měly být daleko líp :) takže za ten peníz, proč ne, už jenom kvůli té báječné pastelové jarní barvičce. S laky od Essence mám takovou zkušenost 50:50, protože občas narazím na fajn lak, jako třebas tenhle, a pak zase na jiný co mi neskutečně šmouhatí, takže je to kus od kusu... Myslím, že to bude tím, jak je opět zákaznice v drogeriích nesmyslně pootvírají :/

To by bylo o laku vše. Zase jsem doma s kašlem (pořád nějaký nemoci:/), tak až vylezu ven tak se s vámi podělím o nějaké kosmetické novinky :) Mohly byste mi něco doporučit? V poslední době přemýšlím nad kosmetikou Alverde, stojí nějaký jejich výrobek za vyzkoušení? Pište tipy:))
Zatím se mějte krásně a užívejte si toho krásného počasí venku:)

S láskou, 
Terezka<3

3 komentáře: