úterý 10. dubna 2012

Můj kosmetický koutek :)

Ahoj, dneska jsem se vám rozhodla napsat článek o tom, jak skladuji kosmetiku :) Jak tak sleduji ostatní blogy, většina na to má speciální šuplíky, já se teda musim přiznat že mně to leží jen tak ladem skladem na komodách :D


Na první komodě, ve které jsou ve spodních patrech knihy, jsem si vyčlenila dvě vrchní patra na kosmetiku a péči :) Úplně nahoře mám paletky, různé kalíšky, štětce a zbytek šminek se skrývá v tom zeleném kufříku, který zůstává vždy doma a nikde ho s sebou netahám (na to mám cestovní kosmetickou tašku:))


Tady máme vnitřek :) je tam ještě spousta místa, na jehož zaplnění intenzivně pracuju :D Mám v něm drobnější kosmetiku a kousky, které moc často nepoužívám.


Patro č. 2, kde mám krémy, péči o nehty (pokud se divíte že tam nemám laky na nehty, tak ty skladuji v ledničce. Neptejte se mě proč, naučila mě to moje maminka, které tvrdila že díky tomu laky déle vydrží. Jestli je to pravda netuším, každopádně je to zvyk který neměním:) dále uchošťoury, přípravky na čištění štětců a spoustu dalších věcí :)


A tady už je část vlasovo/tělová (dobře, spíše tedy vlasová :D) s různými gumičkami, sponkami, stylingovými přípravky, spreji, hřebeny, žehličkou na vlasy... :) Na fotce můžete zahlédnout Tangle teezer, který naprosto miluju. (btw. tu strašnou čelenku a sponu nosím pouze do sprchy:D)


A nakonec malý bonus, kterým je kapsička u mé postele s krémem na ruce, balzámem na nehty, balzámem na rty a čokoládovým zázračným kelímkem z Oriflame :) mám totiž vysokou postel a nechce se mi slézat dolů když na jednu z těchto věcí před spaním zapomenu :D

Takhle to mám tedy zařízené doma :)) jak skladujete kosmetiku vy? Ocením každý nápad a tip:))
Doufám že se vám článek líbil a budu se opět těšit příště :) zatím se opatrujte a mějte se hezky.

S láskou, 
Terezka<3

Žádné komentáře:

Okomentovat