pátek 11. května 2012

Jak voníme :)))

Zdravíčko :) Nelekněte se titulku, může být celkem zavádějící :D Ale dnes jsme si pro vás chtěly přichystat článek o vůních :))

Popravdě řečeno, já se v tomhle oboru skoro vůbec nevyznám. Ať se jedná o Pumu z drogerie nebo Chanel za několik tisíc, pro mě je všechno voňavka. Také netuším jak ,,správně vybírat parfém", aby ladil k osobnosti, ročnímu období... pro mě je důležité že mi prostě voní :)))
Každopádně když jsem jednoho dne procházela parfumerii a vyzkoušela jsem tam vůni Miss Dior Chérie, věděla jsem okamžitě že je to ona. Ta správná vůně pro mě. Stala jsem se na té vůni závislou od prvního okamžiku :)


Miluju sladké vůně. Koneckonců, taky na ně ještě mám věk :D Miss Dior Chérie nepochybně sladká je, ale ne zas až příliš ,,přeslazená", spíše taková svěží. Mám sice jen ,,toaletku", ale stačí jen jedno šplíchnutí a vydrží nádherně vonět celý den. V parfumerii je dost drahá, takže kdo se nebojí nakupovat přes net ať tak určitě učiní, protože ušetříte peníze v řádech stovek.

A co o této vůni píše oficiální text? (zdroj:  www.parfemy.cz)


Hlava
mandarinka, ananas, třešeň, jahodník
Srdce
popcorn, karamel, fialka, růže, jasmín
Základ
pižmo, ambra, pačuli

,,V roce 1947 způsobil Christian Dior skutečnou revoluci svou vůní Miss Dior. Nyní zažívá legenda renesanci v podobě moderní chypré kompozice, jejíž hlava spojuje mandarinku s ananasem, třešní a jahodníkem, zatímco srdce bije v rytmu fialky, růže a jasmínu spolu s tóny karamelizovaného popcornu. Miss Dior Chérie je určena dívkám, které se nebojí experimentovat s klasikou a přitom hodlají nalézt svou vlastní osobnost.
Vůně byla na trh uvedena v roce 2005."

Myslím že to tu vůni naprosto vystihuje :) Pokud se vám podle popisu líbí, neváhejte si ji v parfumerce jít ,,očuchat" a třeba se stane také vaší oblíbenou :)

Terezka<3
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Má drahá polovička se jmenuje Guess Seductive, jsou dva typy toaletní voda a parfém. Já vlastním parfém, žádný rozdíl jen vám ta vůně vydrží déle. Já osobně jsem si v životě voňavku nepořídila, i tento parfém byl dárek k mém 18tinam.



Guess Seductive - toaletní voda s rozprašovačem 50 ml. Seductive je ovocně-květinová vůně pro ženy od značky Guess. Tato smyslná a opojná vůně ovoce, květin a vanilky byla vytvořena pod taktovkou Veronique Nyberg. V úvodu vůně nalezneme hrušku, černý rybíz a bergamot, srdce v sobě ukrývá jasmín, květ pomerančovníku a kořen kosatce. Základ vůně patří kadidlu, kašmírovému dřevu a vanilce.


Snad Vám společní článek líbil.
Anastasia ♥

5 komentářů:

  1. Ta první voňavka je úžasná. :)) Druhou už neznám no. :D

    Nat

    OdpovědětVymazat
  2. ani ja neviem ako sa vyberá "správna vôňa pre mňa" .. proste nejakú zoberiem, ovoniam, páči sa mi, kúpim.. a je mi jedno či sa ku mne "hodí" alebo nie :-)
    abeilleslife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Miss Dior Cherie je opravdu skvělá volba, je to skoro nadčasová vůně pro dívky. Mám jí taky strašně moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  4. MDCH edt mám doma taky, velmi povedená jahodovo-mandarinková vůně s trouchou jasmínu, určitě ti musí slušet, je nejhezčí právě na mladých slečnách:-) Když se s ní navoním tak mám chuť na jahodového mrože:-D

    OdpovědětVymazat