neděle 8. dubna 2012

Essence Fruity 02 peach beauty

Přináším takovou minirecenzi na lak, který jsem si koupila v pátek :) Je z limitované edice Fruity od Essence, celou si ji můžete prohlédnout na oficiálních stránkách Essence. Tady jsou laky z této kolekce:


Mně se líbil jen ten oranžový, tak jsem ho čapla na zkoušku. A musím říct, že mě docela zklamal. On totiž vůbec nekryje. Měla jsem trpělivost jen do třetí vrstvy, i když pořád prosvítaly bílé špičky nehtů, dala jsem na to topcoat a skončila jsem. Škoda toho krytí, protože barvička je to opravdu krásná, jemně pastelová meruňková. A výdrž zatím taky není nejhorší.
Tady je fotka na denním světle:


s bleskem:


Jak vidíte, ty špičky prostě vidět jsou, a to mě štve, poněvadž jinak by ten lak byl vážně fajn. Můžu mu dát maximálně 3 hvězdičky.

Máte zkušenost s některými výrobky z této kolekce? Neváhejte se podělit;)) Zatím se mějte a smějte,

S láskou
Terezka<3

4 komentáře:

  1. k vypadá perfektně, hlavně ta barva! <3

    OdpovědětVymazat
  2. Ty barvy jsou nádherné, škoda toho krytí. A dát ho třeba na bílou vrstvu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ještě nezkoušela ale mohlo by to vypadat dobře:)) mám pod ním jen průhledný podkladový.

      Vymazat
  3. Já mám Banana Joe a taky kryje špatně, ale u té žluté mi ta průhledná barva ani moc nevadí!:-)

    OdpovědětVymazat