neděle 8. dubna 2012

Péče o pleť

Čauky, zdravím vás a opět přináším svou recenzi z domova. Tentokrát půjde o to, jak se starám o svoji pleť :)
S mojí pletí je jenom samý trápení. Mastí se mi, semtam nějaký pupínek (měla jsem i vážnější akné, ale od té doby co beru HA se to podstatně zlepšilo:) a také pár jizviček po akné, ale jinak je to ještě v mezích normálu. Snažím se jí proto dát co nejšetrnější péči :) Zde vám ukážu výrobky, které mi vyhovují nejvíc.

ODLÍČENÍ, ČIŠTĚNÍ


Garnier Essentials Sensitive zklidňující odličovač 2v1 používám jako první krok a to k odlíčení očí. Vyhovuje mi jeho velké balení a také to, že skutečně odlíčí i voděodolnou řasenku nebo gelové linky, které jinak drží jako beton :) je bez parfemace a nedráždí oči.

La Roche-Posay Solution micellaire physiologique aneb micelární voda, která zároveň čistí i odličuje. Jsem s ní moc spokojená, zakoupila jsem ji kdysi v lékárně při akci 1 + 1 zdarma, jinak si myslím že by cenově vyšla lépe tolik opěvovaná Bioderma, kterou se také chystám vyzkoušet :)

MYTÍ


Tady můžu jednoznačně doporučit Neutrogena Visibly clear pink grapefruit daily scrub. Obsahuje jemné částečky, takže pleť vyčistí a nepodráždí ji jako normální peeling. Používám ho ráno i večer. A navíc moc hezky voní :))

MASKA


Používám ji 2x týdně a to Freeman Facial enzyme mask - pineapple. Není to sice maska určená přímo na můj typ pleti, ale stejně mi ji hezky dočistí a projasní :) balení je velké, vydrží na mnoho použití. Maska samotná vypadá na ruce díky své barvě jako sopel (fuj :D), ale na obličeji příjemně chladí a opět krásně voní. Dříve jsem měla od stejné značky i Facial clay mask - avocado & oatmeal a ta byla taky skvělá:)

MAZÁNÍ


Původně jsem chtěla napsat KRÉMY, ale mám tu i svůj všudypřítomný Kokosový olej - ten používám na noc, vmasírovávám ho do vlhké pleti. Vzhledem k tomu, jak je tenhle olej lehký vůbec neucpává póry a pleť je po něm hrozně fajn:))

Když jsem na cestách a kokosák se mi tahat nechce, beru si s sebou Noční krém od Alkmene. Popravdě vůbec netuším, co to je za značku kosmetiky, zahlédla jsem ho v DM v řadě pro problematickou pleť, a když jsem zjistila že obsahuje tea tree oil, vzala jsem ho do košíku. Je také lehoučký, pleť vůbec nezatěžuje:)

No a jestli jste četli článek o mé poslední návštěvě Rossmanna, tak vám mohu říct že Ryor matující krém se stal mým velmi oblíbeným:) Skutečně matuje, pleť nevysouší ale naopak krásně hydratuje a pod makeup se jeví jako ideální. Opravdu mě mile překvapil:))

No, to by bylo všechno, já vám děkuju za přečtení a budu se zas těšit příště:))

S láskou,
Terezka<3


3 komentáře:

  1. ráda bych si koupila odličovač od Garnier, vypadá skvěle!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je fajn, vyzkoušela jsem hodně dvoufázových odličovačů a Garnier zatím vede :) ještě se chystám na Yves Rocher:)

      Vymazat
  2. ten garnier pouzivam aj ja, a kokosovy olej sa chystam tiez kupit :)

    OdpovědětVymazat