pátek 20. dubna 2012

Getting busy, doing nothing

Nazdárek :) hlásím se vám opět po menší pauzičce (zase ta škola! Přeju si jen sedět doma, nakupovat a testovat kosmetiku a koukat se každý večer s vínem v ruce na Sex ve městě!) a jdu vám zase povídat o tom co je nového a tak :)
Začla bych opět menší recenzí, a to laku na nehty, který je jedním z mých nejoblíbenějších :)
Je to Catrice Ultimate nail lacquer v odstínu 480 Miss piggy reloaded.


Ve stálé nabídce laků od Catrice jsem ho nenašla, tudíž jsem usoudila že jsem ho zakoupila kdysi v nějaké limitované edici. Barva to není tak nude jako na obrázku, ale krásně výrazně ,,prasátkově" růžová :D (odtud zřejmě ten název). Cena i výdrž jsou skvělé a lakuje se velmi dobře, stačí 2 vrstvy a nehty jsou kryté a výrazné :)


Další poměrně velkou novinkou je to, že mám od úterka tetování. Bylo moje první a těšila jsem se na něj tak, že to překrylo i strach z bolesti :) Motivem je jméno mojí mamky a její rok narození. Návrh jsem měla doma připravený zruba už tak půl roku předem, ve studiu jsme ho pak s tatérkou ještě doladily. Z výsledku jsem přímo nadšená :) Tetování mě skoro vůbec nebolelo, tatérka na mě byla moc hodná a stejně tak bylo super i celkové posezení. Tímto můžu velmi doporučit pražský salon Hell! Dělali mi tam oba piercingy, roztah uší, teď i tetování a jsem opravdu velmi spokojená jak s kvalitou služeb, tak s přístupem k zákazníkovi. Už bych své tělo snad ani nikomu jinému nesvěřila :))

(čerstvý a rudý ještě:))

To by byly nějaké ty novinky :) v sobotu přespí Nasťulka u mě, takže očekávejte článek :)) Bude to takový ten typický holčičí večer s čokoládou, brambůrkama (sbohem dieto :D), válením se v posteli s filmy nebo s puštěnými songy. 
V poslední době jsem si hrozně zamilovala Ollyho Murse. Je to angličan, je hrozně roztomilej a hlavně má úžasný písničky :)


Tak, to by myslím stačilo :D)) Příště se zas zkusím soustředit na recenzi nějaké kosmetiky, kdybyste měli nějaké přání nebo tip, pište dolů do komentářů :)) zatím se mějte krásně :)

S láskou,
Terezka<3

4 komentáře:

  1. To tetování je parádní! :) Sice se mi jinak nelíbí.. ale tohle:)) krásný ♥ a je milý, že tam máš jméno maminky:))

    OdpovědětVymazat
  2. děkuju moc, jsem na něj patřičně pyšná :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani se nedivím, je nádherný :))

      Zvu vás ke mě na giveaway:
      http://andsatis.blogspot.com/2012/04/giveaway.html#comment-form

      Vymazat
  3. krasne tetovanie ja by som si asi netrufla ale nikdy nehovor nikdy :) Missy
    jungleoflipstick.blogspot.com

    OdpovědětVymazat