pondělí 16. dubna 2012

16. duben // A chčije a chčije...

Zdárek, dneska jsem se vám rozhodla napsat něco málo o tom jak se mám a jak se mi daří :D Mám naprosto skvělou náladu, i přes ten fujtajbl venku. Po škole jsem chvilku lítala s holkama po drogerkách a pak šla s babičkou na sushi :) Je to moje nejoblíbenější jídlo a snad nikdy se ho nepřejim. Mezitím jsem babičku psychicky připravovala na zítřejší třídní schůzky, tak je snad přežiju ve zdraví :D Po obědě jsem se rozhodla zajít do drogerie ještě jednou, a to pro nějakou fajnovou přísadu do koupele, neboť jdu zítra na tetování a u něj se vana delší dobu nedoporučuje :) Nakonec jsem stejně šla domů s pár věcičkama navíc :D typické.

(omlouvám se že je to tak blbě nafocený, můj foťák + světlo si dělají co chtějí :/)

Jako první jsem v DM ukořistila Balea sůl do koupele s vůni kakaa. Za 20,- proč ne, doufám že bude alespoň hezky vonět:)) Dále pak v Rossmannu šampon od Swiss O-par, který mě dostal svou krásnou kokosovou vůní. Já totiž zbožňuju kokos. Velkými plusy jsou fajn cena a to, že je bez silikonů!:)
Potom jsem si koupila také něco na mytí obličeje, Visibly clear blackhead eliminating daily scrub od značky Neutrogena. Měla jsem předtím růžový s vůní grepu a byla jsem s ním velmi spokojená :) na zadním obalu píšou sice že se jedná o peeling, částečky jsou ale tak jemné, že si myslím že pokud nemáte citlivou nebo podrážděnou pleť, dá se použít denně:)
Nakonec perličky do koupele z řady Liliputz (ano ta je pro děti :D). Jsou tak krásně růžový a třpytivý že jim nešlo odolat :D

To jsou tedy výsledky mého dnešního běhání :) jinak jsem sem chtěla přidat taky fotku mých nových roztahováků, ale řekla jsem si že vám sem hodím celý svůj krásný profil :D :D


No, tak snad už jste se dostatečně zhrozili, takže si myslím že je nejvyšší čas pádit k učení  :D) Mějte se krásně a doufám že si najdete i v tomto zamračeném počasí nějaký důvod k úsměvu:))) Zatím ahoj,

S láskou
Terezka<3

Žádné komentáře:

Okomentovat