neděle 15. dubna 2012

Moje ,,šminktaška"

Zdravím:) Tady Terka. Omlouvám se že tu ode mě dlouho nic nebylo, ale ve škole jsou fofry, tak nebyl čas ani inspirace.
Dnes vám sem hodím rychlý post, a jelikož nemám momentálně žádnou novou kosmetiku k zrecenzování, budu se věnovat mé kosmetické taštičce, kterou si nosím každý den do školy :)
Taštička (od New York Color, dostala jsem ji kdysi darem v Rossmannu :D) je rozměrově opravdu prťavá, alespoň pro mě, takže v ní mám jen nejdůležitější věci.


Zleva můžete vidět již výše zmiňovanou taštičku, vedle ní je rtěnka Maybelline Color sensational v odstínu 109 Rosy dream - je to velmi světlounká růžová, taková řekla bych že až lehce Barbie :D s jemnými třpytkami. Rtěnky, lesky nebo balzámy s sebou nosím vždycky minimálně dva, pro případ že bych si přes den usmyslela jiný odstín rtů :D  Takže hnedka vedle stojí lesk Essence Stay with me 01 Me & My icecream - tehle lesk byl opravdu výhodná koupě aneb za málo peněz, hodně muziky:))) opravdu vydrží hodně dlouho, a navíc odstín je na lesk opravdu velmi sytý a na rtech moc hezký :) jen aplikátor se tedy nějak nezdařil, asi nějaké nepochopené futuristické dílo :D
 Dále tu máme také již zmiňovaný pudr Miss Sporty So clear - na denní přepudrování fajn, k němu Kabuki štětec od Elfu, pudr nanáší rovnoměrně a je parádně skladný:) Pak s sebou tahám ještě antibakteriální gel od Balei, to víte, věčné cestování zapatlanou MHD a člověk chce mít potom čisté ruce:) A nakonec matující papírky Sun club od Essence - výborná věcička, pokud trpíte mastnější pletí jako já. Stačí přiložit na pleť a lesk je rázem pryč, takže prodlouží interval mezi přepudrováváním se:))

Tohle jsou tedy moje denní nutnosti:) co nosíte ve ,,šminktašce" vy? Podělte se, budu ráda:)
Zatím se mějte krásně a ahoj:)))

S láskou,
Terezka<3

Žádné komentáře:

Okomentovat