pondělí 30. dubna 2012

Instashitgram + Mininávštěva Lush :)

Fotit s Instagramem je in. Každý kdo nemá Nokii 3310 nebo jiné černobílé pádlo, či nevolá s kalkulačkou, tuhle aplikaci má a při focení s telefonem si připadá jako malý fotograf - umělec. Jasně, mohla bych se vymluvit na to že jsem si Instagram stáhla již pradávno, než to začlo bejt cool a hipster :D Ale stejně mě s touhle aplikací fotit prostě baví a ty efekty jsou prostě boží. Zkrátka fotka z Instagramu vypadá mnohem lépe než ta obyčejná nudná z foťáku. Navíc je to rychlý a jednoduchý :)

Dneska jsem po dlouhé době vylezla na světlo denní. Přijel mi taťka a jel s babičkou vyřizovat nějaké úřední věci do centra Prahy. Sice ještě kašlu a to vedro mi nedělá dobře, ale sedět zavřená doma mezi čtyřmi zdmi taky není moc super. Tak jsem nakonec překecala ,,dospělé" na malou otočku v Palladiu :)


Z fotky je nejspíš patrné, že mojí cílovou zastávkou byl Lush. Lush zná asi každý, a kdo ho zná velmi dobře tak ví, jak snadno si na něm lze vytvořit závislost :) Dneska jsem si pořídila tedy malou pleťovou vodu Tea Tree Water, a to z prostého důvodu že doma žádnou pleťovou vodu nemám. Respektive mívala jsem, ale všechny mi hrozně ucpávaly póry a nedělaly mi prostě na pleť dobře. Ale jelikož Lushi jako značce věřím, dala jsem této pleťovce šanci. Navíc krásně voní, vadí mi takové to agresivní tea tree, ale tohle je taková jemná vůně s rozmarýnem:)
Další věc co jsem chtěla vyzkoušet jsou tabletky na zuby Sparkle. Chtěla jsem je zkusit hlavně z toho důvodu, že hrozně plýtvám zubní pastou a to není za a) ekonomické, za b) ekologické a za c) podle paní zubařky ani dobré pro moje zuby. Takže se těším až vyzkouším ty tabletky. Měly by být s citronem, grapefruitem a pepřem, co jsem tam zatím čuchala a ,,olízla" tak chuť docela ujde :)
Jen taková vsuvka: Nalevo je balzámek od Balei Never ending story. Má to být limitka, takže jsem s jeho koupí moc neotálela a za 30 korun si ho pořídila v DM :) Voní krásně po ,,dragonfruit" (nevím jak to popsat do češtiny:D), nebarví a krásně promastí :)
Co jde na fotce vidět blbě je vzoreček. Je to Jackie Oates (podkladový krém pro bledulky:)


Je pravda že s množstvím se tedy nepředali :D Ale na jedno ranní makeupování to bude stačit :) Tahle věcička se dá použít všestranně - jako make up, korektor, nebo při smíchání s denním krémem jako tónovák:) Parfemaci z něj necítím žádnou. Tak uvidíme, co mi udělá na pleti :)

Co bych ráda připomněla je to, že nyní můžete pomoct kampani, kterou Lush vede proti testování kosmetiky na zvířatech tím, že podepíšete následující petici na internetu: http://www.fightinganimaltesting.com/ , nebo se můžete přijít podepsat přímo do kamenné prodejny v Palladiu. Dostanete tam tento malý odznáček :)


To by byla moje dnešní malá radost. Ve středu bych měla jít po nákupech znovu, tak snad se vám tu pak s něčím pochlubím :)) Zatím se mějte krásně, užijte si zbytek dne a jak by řekl můj strýc: ,,Bacha na peří a žádnej alkohol!" :))))

S láskou,
Terezka<3

Žádné komentáře:

Okomentovat