pátek 4. května 2012

New in! :)

Ahoj dámy, máte se? Já přímo skvěle, sluníčko do mě vlévá spoustu energie, kterou pak můžu vložit do nakupování :D Dneska jsem vytáhla babičku do Dermacol centra a na Palladium, kde jsme nějakým záhadným způsobem strávily tři hodiny :D 


Nejprve jsem zašla do Dermacol centra v pasáži Černá růže s cílem koupit Make-up cover, který mi doufám pomůže s drobnými jizvičkami a pupínky v obličeji :) Popravdě jsem si centrum představovala větší, ale je to takový malý milý krámek, kde mají veškerý sortiment Dermacolu a hlavně testery všech odstínů, a to nejen u coveru. V drogerce tenhle výrobek buď není, a když je tak s upatlanými/žádnými testery. Vybrala jsem si odstín pro sebe a teď už jen čekám na vyzkoušení :)
V drogerii DM jsem mimo jiné pořídila kančák (kartáč nalevo), protože potřebuju nějaký hřeben do školy, Tangle teezer s sebou tahat nechci a obyčejný hřeben mi škube vlasy :/ tenhle kartáč stál dvě stovky, je s přírodními štětinami a skvěle vlasy rozčeše :)
Mám taky další balzámek na rty od Balei, protože z Never ending story jsem naprosto nadšená, pořídila jsem si i tento s názvem Fruity kiss. Má být údajně s mandarinkou, ale mně voní skoro stejně sladce jako Never ending :) jsem s ním moc spokojená.
Štěteček na linky od Alverde už jeden mám a další se doma rozhodně neztratí, alespoň nemusím patlat všechny barvy na jeden:) Umí vykouzlit krásně rovnou a tenkou linku.
Nevím ani jak, ale při každé mé drogerkové razii skončí v košíku vždy minimálně jeden lak na nehty :D A dneska jsem si řekla, že si musím nutně pořídit tyto barvy - bílý lak doma nemám ani jeden, a protože jsem ho skoro v žádném stojanu nenašla, vzala jsem si tenhle od Rimmelu na špičky francouzské manikúry :D
Druhým lakem je klasika od Essence, tentokrát v této mint barvě, která je letos nutností, a ačkoliv se mi na oblečení moc nelíbí, na nehtech vypadá úžasně:)
Mezi zkoušením bot mi zavolal operátor kvůli nějakým nesrovnalostem s paušálem, a tak jsem se rozčílila, že jsem se opět rozhodla jít uklidnit do Lushe :D Je vážně těžké se tomuhle obchůdku vyhnout :D Koupila jsem si tolik opěvované čistítko Angels on bare skin a už se těším, až si s ním umyju obličej :)) Voní zajímavě po levanduli, mně to teda zas tolik pod nos nejde, ale líbí se mi ta konzistence :)
A když už jsem u toho shoppingu, na fotce není můj poslední řasenkový úlovek Max Factor 2000 Calories! Jsem z ní tak nadšená, že si určitě zaslouží samostatnou recenzi:))

Ovšem největší kup dne byly tyhle úžasný boty:


Ve skutečnosti jsou ještě hezčí, s tim bleskem se fotí blbě, ale vzhledem k tomu že jsem věci fotila ,,čerstvé" mi v osm hodin večer nezbyla jiná možnost :/
Botky jsou z CCC a byla to láska na první pohled, vypadají na noze prostě úchvatně. A měřím s nimi 180 cm :D :D

Z nákupů jsem totálně mrtvá. Daly jsme si s babčou ještě sushi (nikdy se ho nepřejím) a teď sedíme a odpočíváme po náročném dni :D A to v pondělí chystáme ještě další nákupní túru, potřebuji nové oblečení na léto. Ze všeho jsem vyrostla :/ Achjo, už růst nechci. Přímo se děsím toho, že ze mě vyroste dvoumetrová gorila :D
Jak si užíváte vy krásného počasí? :) Máte nějaké tipy kam vyrazit? Samozřejmě mi je můžete napsat sem dolů :P
Zatím se mějte krásně a pokud neumřu, určitě se ještě ozvu :D :))))

S láskou, 
Terezka<3

9 komentářů:

  1. Koupila sis super věcičky! Sushi taky miluju:-)

    GIVEAWAY:

    http://illussoire.blogspot.com/2012/05/essence-rebels-limitovana-edice.html

    OdpovědětVymazat
  2. Botičky jsou úchvatné.
    Nechci tě strašit, ale mě moje botky z CCC začaly po dvou měsících opouštět, chci je vzít reklamovat, měla jsem z nich fakt radost, tak jsem dost zklamanná.
    Taky bych chtěla mít takovou "shopovací" babičku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, no moc jsi mě nepotěšila, ale tak pevně doufám že vydrží, alespoň léto :D a babička je super, sice ona nákupy zas tak ráda nemá, ale všude se mnou chodí a nestěžuje si :DD

      Vymazat
  3. Tenhle kartáč jsem měla také i v té maličké verzi a musím říct, že už bych si ho nikdy nekoupila. Po čase odpadají ty kuličky, a strašně škrábe...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé to je škoda :( no v tom případě jsem pak uvažovala o cestovním malým tangle teezeru... tak uvidím no:)

      Vymazat