středa 4. dubna 2012

Péče o vlasy

Zdraví vás opět Terka. Pokračuji v domácí nemocenské nudě :D A dnes jsem si pro vás přichystala článek o tom, jak pečuji o své vlasy :)
Moje vlasy jsou melírované a často žehlené, což v důsledku znamená suché s lámavými konci. Proto se jim snažím co nejvíce věnovat a dát jim trochu péče, aby byly lesklé, vyživené a tolik se netřepily. Začneme tedy u mytí:

Krok 1: Šampon 

             
Lush - Rehab
Šampon přímo na poničené vlasy. Tato 100ml lahvička stojí 249,-, to se může zdát celkem dost. Jenže narozdíl od drogerkových šamponů vydrží nekonečně dlouho, díky olejům co obsahuje (nebojte, vlasy to nezmastí;) ho totiž stačí použít jen kapička. Po umytí je hlava krásně svěží (možná i díky mátovo-bylinkové vůni, která nemusí sedět každému) a vlasy jednoduše krásné:) a co je důležité, je bez silikonů.

Swiss O-par - Silver shampoo
Určitě jej zná většina blondýnek:) Silver šampon slouží k odstranění nežádoucích žlutých nádechů na blond vlasech, tedy aby nám zůstaly krásně platinové a ne kanárkově žluté:)) Dá se použít jak na celou blonďatou hlavu, tak na melíry, které krásně zvýrazní. Tyto šampony fungují tak, že obsahují barviva, která opticky potlačují žluté tóny, takže se doporučují chvilku nechat působit (ale ne zas moc dlouho, jinak by mohly vlasy chytnout divný fialový nádech) a poté smýt. Díky zmíněným barvivům mohou vlasy vysušovat a tudíž by se neměly používat při každém mytí. Ale myslím si, že když nemáte vlasy nějak hodně přesušené, tak časté používání ničemu vadit nebude;) Tenhle šampon je z Rossmanna (musíte hledat ve spodních regálech), stojí do stovky a účel splňuje.

Krok 2: Kondicionér / Maska


Lush - American cream
Stejně jako šampon, neobsahuje silikony a lavička vydrží dlooouho. Kondicionéru mám sice 250 ml, ale  bude skutečně nějakou dobu trvat než ho vypotřebuju:) Abych se přiznala, používám ho především kvůli vůni. Ta je totiž naprosto neskutečná! Sladká, vanilková a silně návyková. Jakmile jsem měla vzoreček poprvé na vlasech, musela jsem si druhý den jít pro celé balení. Vůně vydrží na hlavě až do dalšího umytí. Účinky stojí ovšem také za povšimnutí, vlásky jsou po tomhle výrobku fantasticky heboučké :) Za těch 349,- stojí!

Gestil - Wonder
Myslím, že tohle je další produkt který představovat nemusím :) Jedná se o velmi známou a velmi vychvalovanou masku na vlasy s výtažky z býčích žláz :D Dá se sehnat na internetu nebo v kadeřnických potřebách za cenu zhruba 250,- za 500ml. Lze ji použít buď jako zábal, nebo místo kondicionéru :). Vlasy znatelně posílí. Vůně je sice nevábná, ale dá se to vydržet :D Tento produkt vřele doporučuji!

Krok 3: Ochrana před teplem


Got2b - Guardian angel
Termoaktivní ochrana na vlasy je důležitá, pokud vlasy žehlíme nebo fénujeme. Jelikož žehlím poměrně často, je pro mě takový přípravek nezbytností. Guardian angel šplíchám do vlhkých vlasů, poté buď fénuji nebo nechám přirozeně uschnout a pak žehlím. Sprej voní krásně a funguje na jedničku. Jeho aplikace mi vyhovuje lépe než mléko HotStraight od L'Óreál :) Cenu bohužel nevím, ale bude to rozhodně pod dvě stovky.

L'Óreál - HotCurl
Používám jej když se mi vlasy žehlit nechtějí a moje přírodní vlnobití na hlavě je nepoužitelné :)) Aplikuji opět do vlhkých vlasů a poté vyfoukám fénem s difuzérem. Vlnky jsou pak poddajnější a pravidelnější :)
Pozor, nesmí se to s ním přehnat, nebo vlasy slepí :( Vůně opět příjemná :) Cenově vychází opět pod těch 200,-.

Krok 4: A něco navíc...


Purity Vision - Bio kokosový olej
Produkt bez kterého se jednoduše neobejdu. Hodí se na vše - na tělo, vlasy, obličej, vaření, masáže - dokonce i bělení zubů! Zkrátka, možnosti jeho použití jsou neomezené :D
Do vlasů ho používám jako zábal (na vlhké vlasy), ještě před šamponem. Vůně mi vyloženě příjemná není, ale dá se přežít. Dobrý je také po umytí na konečky :)
Najdete ho v drogerii DM v sekci kde je zdravá výživa, mají menší i větší balení :) Větší pořídíte opět do 200,-.

Bioaquanol U
Aneb stimulátor vlasového růstu. Toužím po delších a hustějších vlasech, a proto jsem si na základě kladných recenzí na internetu zakoupila v lékárně tenhle produkt. Slibuje růst nových vlasů, omezení lámavosti vlasů a jejich vypadávání. Upřímně moc toho zatím hodnotit nemůžu neb jsem si ho pořídila teprve nedávno, ale hrozně se mi líbí ta ,,vůně" :) teď jen vydržet a poctivě si s ním (minimálně) 2x denně masírovat pokožku hlavy. No uvidíme, na výsledky jsem zvědavá :) Cena 250 ml balení se pohybuje okolo 100,-.

Biosil plus
A nakonec nějaké ty vitamínky:)) Biosil je snad nejznámější doplněk stravy na zlepšení kvality vlasů a nehtů. Já ho beru teprve asi 14 dní (2x denně 1 tabletka) a změny jsem si všimla na nehtech (jsou viditelně pevnější), na pozitivní účinky na vlasy zatím stále čekám :) Za 60,- proč ne.

To jsem se zas rozepsala :D No, snad byla recenze alespoň trochu přínosná a kdybyste měli nějaký další tip na krásné vlasy tak se neváhejte podělit :)) Budu se těšit a zatím se mějte krásně :)

S láskou
Terezka<3

6 komentářů:

  1. Jé, ty toho máš! To já si zatím vystačím s šamponem, kondicionerem, vitamíny a ochranným sprejem k žehlení. Jenže taky podle toho moje vlasy vipadají. Zaujal mě ten šampon od Lush Rehab.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to víš, to já si to doma tak postupně střádám:)) Jinak Rehab můžu na suché a lámavé vlasy jedině doporučit;)

      Vymazat
  2. Kokosový olej miluju! Bioaquanol U jsem měla, zhoustly mi po něm vlasy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky, naprosto jsem mu propadla, plácám ho snad na všechno, je to neuvěřitelně šikovnej pomocník:)) a s tím Bioaquanolem zkusím vytrvat, snad bude výsledek také stát za to :)

      Vymazat
  3. já používám L'Óreál - HotCurl a tento přípravek stál 110 CZK..:) Mám v plánu vyzkošet šampón Lush..doufám, že za ty peníze opravdu vydrží! :)
    http://fashiondiarybytereza.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No dokonce, vidíš to je ještě příznivější :)) Jinak myslím že nákupem šamponu či šampuku v Lushi rozhodně neprohloupíš, mají široký výběr a když si najdeš ten, který ti bude vyhovovat tak je to pak fakt paráda:))

      Vymazat