pátek 24. srpna 2012

CoCo Chanel.

Nebudu v článku psát o životopise, jedné z nejznámějších  i tak všem známé módní ikoně ale podíváme se  na to trošku jinak.
Nejmoudřejší slova, co kdy někdo vyslovil že? Když se mě moje kamarádka zeptala  proč? Proč si to myslím, přece jediné boty ženu ''nezachrání'', tak jsem jí řekla, žena, která má dobré boty, tak musí mít vkus, a když má vkus tak se  dobře obléká a tím pádem se o sebe stará a je upravená a hezká.



 Jinak po shlednutí filmů CoCo Chanel, který trval bez mála 3 hodiny, tak jsem pochopila sny se plní, když za snem jdeš! Tak  film,  životopisný  film o né moc jednoduchým životě Gabrielle Bonheur Chanel.

Pár dalších citátu od Coco:



Takže když ji n+kdo nemiluju pro její módní úspěchy, tak proto jakou byla ŽENOU  a prostě ČLOVĚKEM!

2 komentáře:

  1. Já ji mám strašně ráda, právě kvůli jejímu životu. Díky tomu, že to všechno dokázala. Byla to úžasná osoba! :)
    http://nicole-bonne.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. topanky vedia outfit potopit aj spravit dokonalym:)

    OdpovědětVymazat