sobota 2. června 2012

Zaměřeno na... ESSENCE

Ahoj ahoj, jakpak se máte? :) Doufám že skvěle!
Dnes jsem se rozhodla udělat článek o kosmetice Essence. Myslím že ji není třeba představovat, každý ji už zná. Jedná se o dostupnou, cenově výhodnou kosmetiku. Jelikož ji mám celkem ráda, ukážu vám dnes výrobky, za které já říkám ANO a mohu vám je doporučit :)


Vezmeme to odspodu. Nepostradatelnou věcí se pro mě stal fixační pudr Fix &matte. Je bílý, tedy bezbarvý a perfektně zafixuje denní makeup, který pak celý den drží. Matuje celkem slušně, takže pokud nepožadujete od pudru krytí, mohu tento sypký pudr na denní použití doporučit, je to levnější varianta HD pudru od Elfu, ale zvládne prakticky úplně to samé :)
Matující papírky Sun club jsou součástí mé šminktašky do kabelky. Už jsem o nich zde jednou psala, takže ve zkratce: úžasná věci pro mastnou pleť, přes den stačí vytáhnout papírek, přiložit na obličej a lesk je pryč :) samozřejmě je po nějaké době potřeba se přepudrovat, ale tohle je takové rychlé řešení :)
O lesku na rty Stay with me bylo toho na blozích také už dost napsáno. Jsou dlouhotrvající, mají krásné odstíny a až na ten prapodivný štěteček jsou na puse moc fajn :) Já mám odstín 01 Me&my icecream, je to jemňoučká růžová barva :)
Další fajn věcí je rtěnka, kterou vlastním v odstínu 54 In the nude. Co na ní mám ráda je to, že rty nevysušuje, ale naopak hezky zvláční. Přijde mi spíš jak pigmentovaný balzám :)
Dominantou fotky je bronzer Sun club v odstínu pro blondýnky. Barva je opravdu akorát, ani tmavá ani světlá. Pro mě je výhodou že je bronzer matný, bez třpytek nebo shimmeru. A navíc, to balení je skutečně obrovské :)
Gelové linky také představovat nemusím. Mám černé a fialové a nanáším je štětečkem od Alverde. Když se s linkami naučíte pracovat, a to trvá opravdu jen chvilinku, už se k tekutým linkám nebo tužce nebudete chtít vrátit. Vypracujete si pokaždé precizní linku, která vydrží všechno (testovala jsem v aquaparku a wellness a držely jak přibité!)
Úplně nahoře je báze pod oční stíny I <3 Stage. Jelikož je to moje první, a zatím poslední báze tak nemůžu srovnávat, ale tahle je pro mě opravdu báječná. Nosím ji i samotnou, pro sjednocení očního víčka a drží celý den tak jak má :)
Mezi věci co nosím každý den patří i Eyebrow set, který obsahuje návod (nepotřebuju), šablonky (nepotřebuju), dva stíny - tmavý (nepotřebuju) a světlý, plus štěteček. Tenhle výrobek vydrží věčnost, minulé balení jsem musela vyhodit protože mi křupnul plastový obal, ale stíny v něm, konkrétně ten světlý jsem používala každý den po dobu skoro jednoho roku (!) a ještě ani nebylo vidět na dno (!!!) takže takhle je věcička je jasný must have :))
Poslední věc, kterou bych vám mohla od Essence doporučit je pěnový make-up Soft touch mousse, o němž jsem psala už tady. Ta recenze je je sice taková že na 50% jo, na 50% ne, ale pro mastnou pleť je tenhle makeup naprosto ideální. :)

To jsou moje zkušenosti s výrobky Essence, vyzkoušela jsem jich už hodně, k některým se vracím, jako k těmto, a jiné už zas nechci nikdy vidět. Ale o těch někdy příště ;))
Máte rádi značku Essence? Co vám vyhovuje a co ne, jaké máte zkušenosti s těmito výrobky? Pište do komentářů :) Budu se těšit a zatím pa :)

S láskou, 
Terezka<3

2 komentáře: